Sportpark Gerner spic en span na warme klussendag

Onder een felle zon met hoge temperaturen hebben vele vrijwilligers van SV Dalfsen zich zaterdagmiddag in het zweet gewerkt. Het resultaat? Een sportpark dat weer helemaal klaar is voor het nieuwe seizoen.

De opkomst was groot, enkele tientallen vrijwilligers meldden zich rond de klok van 8 uur bij de kantine. Daaronder ook een delegatie van de handbal. Er is vervolgens veel gepoetst, gesjouwd, geschilderd en nog veel meer. Dankzij prima voorbereiding verliep alles voorspoedig. Speciale dank hierbij gaat uit naar Pascal Maats en Jan Bosch.

Na het harde werk volgde een welverdiend hapje en drankje. Sportpark Gerner is klaar voor het seizoen 2019/2020! De eerste bekerwedstrijd vindt komende zaterdag plaats. Op de familiedag neemt Dalfsen 1 het op tegen Be Quick’28. Alle leden en supporters zijn hierbij van harte welkom!