Seizoen bij SV Dalfsen begint met familiedag / vrijwilligersavond

De eerste activiteit van het nieuwe voetbalseizoen bij SV Dalfsen is de familiedag, met aansluitend de vrijwilligersavond. Deze vindt plaats op zaterdag 7 september. Alle leden, hun ouders, broertjes, zusjes, opa’s, oma’s en alle andere supporters van SV Dalfsen zijn hierbij van harte uitgenodigd!

Op het programma staat om te beginnen een thuiswedstrijd van Dalfsen 1. De succesformatie van trainer Jacob Grooten speelt een bekerduel tegen het Zwolse Be Quick’28. Deze wedstrijd begint om 15.00 uur op het eigen hoofdveld.

Na afloop van de wedstrijd van het eerste elftal wordt stilgestaan bij de opening van de verfraaide kantine en gaat de barbecue aan. Om 18.00 uur start het jeu-de-boulestoernooi, dat gespeeld wordt met teams van twee personen. Het winnende team gaat aan de haal met een mooie prijs.

Deelname aan het jeu-de-boulestoernooi is gratis. Deelnemers wordt verzocht, indien mogelijk, zelf ballen mee te nemen. Na het jeu-de-boulestoernooi gaat de vrijwilligersavond tot 23.00 uur door in en rond de kantine. Alle vrijwilligers van SV Dalfsen zijn hierbij van harte welkom.

LET OP: AANMELDEN!
De organisatie wil graag vooraf ongeveer weten hoeveel teams meedoen aan het jeu-de-boulestoernooi. Daarom is het verzoek om op te geven door een mailtje te sturen naar activiteitencommissie@svdalfsen.nl.

Bardienst
De activiteitencommissie is nog op zoek naar mensen die tijdens de familiedag / vrijwilligersavond bardienst willen draaien tussen 17.00 en 23.00 uur. Wie dit te lang vindt mag ook een korter deel bardienst draaien. Wie een handje wil helpen kan zich melden via activiteitencommissie@svdalfsen.nl.

Vacatures
Na jaren van trouwe dienst nemen drie dames afscheid van de activiteitencommissie, te weten Ellen Rietman, Monique van der Vegt en Marja Holsappel. SV Dalfsen is deze topvrijwilligers zeer dankbaar voor hun inzet.

Nu zij afzwaaien zijn er kansen voor nieuwe enthousiaste leden om in te stappen bij de activiteitencommissie. Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Stefan Jansen of Lorkeers via 06-83356606 of activiteitencommissie@svdalfsen.nl.