CLUBKAS CAMPAGNE | Voor een prachtige kantine!

SV Dalfsen doet ook dit jaar weer mee aan de Rabobank Clubkas Campagne. Deze keer is de verfraaiing van de kantine het bestedingsdoel. Rabobank-leden krijgen een stemkaart thuis, waarmee ze vanaf vrijdag 15 maart kunnen stemmen.

De huidige kantine van SV Dalfsen is gebouwd in de jaren zestig van de vorige eeuw en kon nog net in dat decennium geopend worden. Op 27 december 1969 vond de feestelijke opening plaats. Veel onderdelen uit de huidige kantine dateren nog steeds uit die tijd en gaan dus inmiddels een halve eeuw mee.

De kantine in aanbouw (1969)

Het is de bedoeling om de kantine van SV Dalfsen dit jaar een facelift te geven. Er komt onder meer een geheel nieuw interieur, het podium wordt meer bij de kantine betrokken en de audiovisuele installaties worden vervangen. Om dit te kunnen financieren schrijft SV Dalfsen zich wederom in voor de Rabobank Clubkas Campagne.

Rabobank Clubkas Campagne
De Rabobank Clubkas Campagne is er om verenigingen of stichtingen een steuntje in de rug te geven. De Rabobank Vaart en Vechtstreek stelt 175.000 euro beschikbaar, te verdelen onder alle deelnemende verenigingen. Niet de bank, maar de leden bepalen op deze manier welke vereniging of stichting een financiële bijdrage verdient voor het realiseren van het clubdoel. Rekeninghouders van de Rabobank kunnen zich hier aanmelden als lid van de Rabobank.

Wie lid is van de Rabobank, mag vijf stemmen verdelen onder de deelnemende verenigingen. Stemmen kan van 15 tot en met 31 maart en per club mag je maximaal twee stemmen uitbrengen. SV Dalfsen roept alle Rabobank-leden op om twee stemmen aan SV Dalfsen te besteden!

Beachveld, tribune, FC Dalfsen
Het wordt voor SV Dalfsen de vierde keer dat het meedoet aan de Rabobank Clubkas Campagne. In 2016, 2017 en 2018 leverde de actie een flink bedrag op voor respectievelijk het beachveld, de tribune op Sportpark Gerner en de start van FC Dalfsen.

SV Dalfsen gaat wederom voor een topopbrengst. Breng ook dit jaar je stem uit en help SV Dalfsen naar een nóg mooiere kantine!