Zevenklapper voor SV Dalfsen

SV Dalfsen wist de teleurstelling van vorige week goed weg te werken, met maar liefst 7-0 werd middenmoter Haarle naar huis gestuurd. Dalfsen was oppermachtig en het ene doelpunt was nog fraaier dan de andere. Al na 8 minuten scoorde Luc van der Vegt vanaf rand zestien in de kruising, Jeroen Kamphuis maakte er met een kopbal 2-0 van. En nadat Daan van der Vegt de 3-0 had gescoord wist Alexander Habers er van 35 meter vlak voor rust de 4-0 van te maken. Het schot van Habers was zo hard en zuiver dat de goalie van Haarle niet eens de moeite deed om de bal tegen te houden. Na rust ging het doelpuntenfestijn gewoon verder, de 5-0 kwam op naam van Erik Koedijk en de 6-0 was van Jeroen Kamphuis. Vlak voor het eindsignaal wist A-junior Joren Rietman de 7-0 te scoren waarmee het doelsaldo van Dalfsen flink is opgevoerd. Haarle kwam in het hele spel niet voor en doelman Mark Knol beleefde dan ook een saaie middag. Haarle trainer Patrick Wijsman had zich de ontmoeting met zijn oude club wellicht anders voorgesteld maar ook hij moest na afloop concluderen dat de overwinning van Dalfsen terecht was. Volgende week speelt Dalfsen uit tegen Davo uit Deventer, aanvang wedstrijd om 14.00 uur.

haarle-2 haarle-1