Clubheld 2016: Stem op SVD-ers!

De Stentor organiseert voor de tweede keer de verkiezing ‘Clubheld van het jaar’. Verschillende leden van SV Dalfsen zijn inmiddels genomineerd. En staat jouw clubheld er niet tussen? Dan kan je hem of haar zelf nomineren! Breng hier je stem uit op één van de SVD-ers.

De Clubheldverkiezing vindt plaats in iedere gemeente van Nederland, waarbij per gemeente maximaal twee winnaars zijn: de populairste clubheld met de meeste stemmen en de beste clubheld met de hoogste beoordelingscijfers (stemmers geven een rapportcijfer voor betrokkenheid, enthousiasme en inzet/beschikbaarheid). Alle gemeentewinnaars ontvangen een mooie oorkonde.

Naast de gemeentelijke titels zijn er ook vijftien regiotitels te winnen. Een van de vijftien regiowinnaars wordt door de vakjury verkozen tot de landelijke winnaar. De landelijke winnaar wint €10.000, te besteden voor zijn/haar club. De nummers twee tot en met vijftien winnen een Bol.com waardecheque van €400.