Pakt SV Dalfsen de draad weer op…..

Ondanks de winst op Be Quick Zutphen miste SV Dalfsen vorige week op een haar na de eerste periode. De spelers van De Gazelle vonden het nodig om een avondje door te zakken en leverden een wanprestatie af bij Lettele, waardoor zij de eerste periode in de schoot geworpen kregen. Vraag is nu of Dalfsen de draad weer oppakt zondag tegen Haarle.

SV Dalfsen kan wederom beschikken over een brede selectie en dat biedt voor trainer Jacob Grooten mogelijkheden. Een ruime selectie is in het huidige voetbal van groot belang en dat geldt ook voor de 4e klasse H. Eventuele blessures of schorsingen kunnen makkelijk opgevangen worden, zeker op beslissende wedstrijden aan het eind van het seizoen. Daarnaast bestaat de selectie van Dalfsen uit een mengeling van ervaring en jeugdig elan, kortom alle randvoorwaarden zijn aanwezig om te kunnen presteren dit seizoen.

Bij Haarle komen we een oude bekende tegen, namelijk trainer Patrick Wijsman uit Zwolle. Patrick is ook enkele jaren hoofdtrainer geweest bij SV Dalfsen en hier kijken we met plezier op terug. Het is dan ook niet toevallig dat de leider van toen, Jans Brasjen, de ballensponsor is zondagmiddag.

Wij wensen u veel plezier toe tijdens de wedstrijd en hopen u naar afloop in ons clubhuis te mogen begroeten voor een kop koffie of een lekker drankje.