Wim Wijnberger zet Vrienden van SV Dalfsen in het nieuw

Het stichtingsbestuur van ‘De Vrienden van SV Dalfsen’ is in het nieuw gestoken. Wim Wijnberger overhandigde de mooie keurige jasjes en overhemden met opdruk aan de stichting ‘De Vrienden van SV Dalfsen’. Het nieuwe stichtingsbestuur werd onlangs officieel opgericht en is nu volop bezig met vriendenwerving in dit mooie jubileumjaar van het 75-jarig bestaan van SVD.

De stichting ondersteunt met de te ontvangen gelden de vereniging en kan activiteiten organiseren en ook de jeugd ondersteunen bij allerlei mooie activiteiten. De eerste ondersteuning voor de jongste jeugd van SV Dalfsen vond plaats tegen de wedstrijd van PEC Zwolle. Zij hadden namelijk gratis toegang tot deze wedstrijd. Op 31 augustus komt trainer Gertjan Verbeek een avond verzorgen in het clubgebouw van SV Dalfsen, iedereen is van harte welkom.

Voor de herkenbaarheid van het stichtingsbestuur is dit een hele mooie geste van de Familie Wijnberger; aldus de stichtingsvoorzitter Jos Ramaker, die mede spreekt namens de heren Erik Kampman, penningmeester, Robert Haarman, secretaris en Jan Bosch, die zorg draagt voor onderhoud en beheer en het sponsorbord in de kantine.

Een leuke club, die SV Dalfsen een warm hart toedraagt. De teller van het aantal leden staat nu al op 76. Lid worden van de Vrienden van SV Dalfsen? Meld u aan door een mail te sturen naar robert.haarman@telfortglasvezel.nl.