VV Heino dit keer te sterk voor SV Dalfsen

Thuis wist Dalfsen nog een gelijkspel uit het vuur te slepen maarzondagmiddag was Heino op Sportpark De Kampen te sterk voor de Dalfsenaren. Maar liefst vier keer wist het team van trainer Martijn de Vogel te scoren in een tijdsbestek van slechts zestien minuten. Dalfsen wist wel een aantal mogelijkheden te creëren, maar kwam uiteindelijk niet tot scoren.

De eerste helft ging redelijk gelijk op, Heino probeerde Dalfsen direct vast te zetten maar Dalfsen speelde hier met de nodige moeite steeds onderuit. Heino kreeg wel enkele kansen, maar keeper Mark Knol stond steeds op de goede plaats. Dalfsen wist er in de slotfase van de eerste helft zelfs nog een klein offensief uit te persen en de beste kans was dan ook voor de Dalfsenaren. Vlak voor rust ging het schot van Jesse Bos rakelings naast, waardoor de rust zonder doelpunten werd bereikt.

De tweede helft startte zonder Yoren Dam, die gewisseld was voor Sam van den Anker. Dalfsen verdedigde compact en Heino pakte de draad weer op. Tot de 53e minuut het eerste doelpunt voor Heino opleverde, een goed uitgespeelde kans werd van dichtbij binnengeschoten. Hierna was er even geen houden meer aan met doelpunten voor Heino in de 65e, 72e en 79e minuut. Na de 4-0 kreeg Dalfsen de wedstrijd weer onder controle en meer doelpunten werden dan ook niet gescoord.

Komend weekend speelt Dalfsen een thuiswedstrijd tegen naaste concurrent BVC’12. De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur.

Check de foto’s in het album.