Steun Dalfsen 1 in de jacht op lijfsbehoud!

Dankzij een aantal goede resultaten eerder deze maand, is rechtstreekse handhaving in de 1e klasse in zicht voor het eerste elftal van SV Dalfsen. Om dat voor elkaar te krijgen vraagt de selectie voor de komende wedstrijd(en) om massale steun van de supporters.

In de 1e klasse E degradeert de hekkensluiter rechtstreeks, het is al duidelijk dat dit Tubantia uit Hengelo gaat worden. De nummers 12 en 13 zijn veroordeeld tot het spelen van nacompetitie. Op dit moment staat Dalfsen op de veilige elfde plaats, met vier punten voorsprong op Stevo.

Wed. Pnt.
9. De Bataven 23 29
10. Columbia 23 29
11. Dalfsen 23 21
12. Stevo 23 17
13. BVC’12 23 15
14. Tubantia 23 5

Dat betekent dat Dalfsen zich komende zondag al kan verzekeren van nog een jaar in de 1e klasse. Dan moet in eigen huis in ieder geval gewonnen worden van BVC’12. Indien Rohda Raalte (dat zondag kampioen kan worden) dan wint van Stevo, is handhaving een feit voor Dalfsen.

Programma:

22 mei Dalfsen BVC’12
29 mei Stevo Dalfsen
6 juni Dalfsen De Bataven

De spelers en staf van het eerste elftal roepen alle supporters op om de ploeg komende zondag massaal te steunen in de thuiswedstrijd tegen BVC’12. De wedstrijd begint om 14.00 uur en als handhaving een feit is, zal dat na afloop goed gevierd worden in en om de kantine op Sportpark Gerner.

Update: Dalfsen 1 kan zich zondag 22 mei nog niet definitief veilig spelen, omdat het duel van concurrent Stevo is uitgesteld.