Voor in de agenda: SVD-activiteiten dit voorjaar

De komende maanden staat er weer een aantal mooie activiteiten op de agenda bij SV Dalfsen. We nodigen onze leden, supporters en sponsoren van harte uit om hierbij aanwezig te zijn en een bezoekje te brengen aan Sportpark Gerner.

Wat opvalt is dat we in de eerste seizoenshelft nog een beetje pech hadden met het aantal thuiswedstrijden van Dalfsen 1, maar dat dit in het voorjaar ruimschoots gecompenseerd gaat worden. Ons vlaggenschip speelt nog zeven keer thuis! Laten we ervoor gaan dat de selectie bij deze wedstrijden kan rekenen op veel support én dat de kantine na afloop zeer goed gevuld is:

Dag Datum Tijd Thuis Uit Type Uitslag
Zondag 25-02 14.00 Dalfsen 1 Stevo 1 Competitie
Zaterdag 09-03 14.00 Dalfsen 1 DOS’37 1 Competitie
Zondag 24-03 14.00 Dalfsen 1 FC Winterswijk 1 Competitie
Zondag 07-04 14.00 Dalfsen 1 NEO 1 Competitie
Zaterdag 20-04 14.30 Dalfsen 1 WHC 1 Competitie
Zaterdag 11-05 14.30 Dalfsen 1 Hulzense Boys 1 Competitie
Zaterdag 25-05 18.00 Dalfsen 1 Sparta E. 1 Competitie

Natuurlijk zijn meer activiteiten bij SV Dalfsen, met dank aan inzet van de activiteitencommissie, de kantinecommissie en alle barvrijwilligers. Noteer in de agenda dat het zondag 24 maart Super Sunday is en dat vrijdag 5 april de vrijwilligersavond op het programma staat. Omcirkel ook Tweede Pinksterdag, maandag 20 mei, want dan is de seizoensafsluiting.

Houd deze website en onze social media-kanalen de komende tijd in de gaten voor meer informatie over de activiteiten bij SV Dalfsen!