Nieuw: SV Dalfsen Radio + Podcast

Wil je niets missen van de wedstrijden van Dalfsen 1, maar kan je er helaas een keer niet bij zijn langs de lijn? Dan kan je op zondag 25 februari inschakelen op SV Dalfsen Radio. Daar hoor je die dag een primeur: een rechtstreeks verslag van het duel tussen SV Dalfsen en Stevo.

Verslaggevers Thijs Mosterman en Hugo Endeman doen vanaf 13.45 uur rechtstreeks verslag van de wedstrijd. Maar schakel zeker al eerder in, want vanaf 13.30 uur hoor je de voorbeschouwing in de vorm van een live podcast met voormalig SV Dalfsen-doelman Jorick Maats, de huidige goalie van tweededivisionist HHC Hardenberg. Hij vertelt over zijn mooie jaren in de top van de hoogste divisies in Nederland en hoe zijn jeugdjaren bij SV Dalfsen daarvoor de basis legden.

Mis niets en schakel op zondag 25 februari in op SV Dalfsen Radio!

Hier luister je de voorbeschouwing
Hier luister je het wedstrijdverslag