SV Dalfsen ontvangt RKVV Stevo op Sportpark Gerner

Komende zondag speelt SV Dalfsen een thuiswedstrijd tegen RKVV Stevo uit Geesteren. Beide ploegen staan in de gevarenzone van de eerste klasse H en een overwinning is voor beide teams erg welkom.

Stevo staat overigens voor Steeds Vooruit, een naam die bedacht is bij de oprichting van de vereniging in 1933. De club speelt net als Dalfsen in het Rood-Geel en Arnold Bruggink is de meest bekende voetballer die de club heeft voortgebracht. Voor de families Van den Anker en Kottink (Dann en Sam) is het een speciale wedstijd omdat hun familie uit het Twentse Kerkdorp afkomstig is.

De uitwedstrijd op Sportpark De Peuverweide op 1 oktober j.l. eindigde in een 2-1 overwinning voor de ploeg uit Geesteren. Overigens is dit de enige overwinning van Stevo in deze competitie tot nu toe. Dalfsen deed het niet beter met slechts twee gelijke spelen.

De wedstrijd is  live te volgen via Gazeti, waarbij Hugo Endeman en Thijs Mosterman verslag doen van het duel. Wilt u de wedstrijd zelf aanschouwen dan bent u van harte welkom op Sportpark Gerner, aanvang 14.00 uur.