Voorbeschouwing SV Dalfsen – SVV’04 1

Werd vorige week de reguliere competitie wedstrijd tegen VV Musselkanaal nog afgelast, de doordeweekse bekerwedstrijd tegen IJVV uit IJsselmuiden ging wel door.

De einduitslag was maar liefst 6-7 voor de bezoekers, Dalfsen dus. Aan de kant van Dalfsen was Mark Knol de grote man, eerst scoorde hij zelf een strafschop en wist hierna de strafschop van IJVV te stoppen. Klasse actie dus.

Zondag speelt het team van trainer Jacob Grooten tegen SVV’04 uit Schoonebeek. Het oliedorp uit de zuidoosthoek van Drenthe weet dit jaar aardig mee te draaien in de 3e klasse C. Het bezet een keurige zevende plaats op de ranglijst met 14 punten uit 7 wedstrijden. Zondag zal blijken of ze deze positie vast kunnen houden.

Het bestuur van SV Dalfsen nodigt u van harte uit om deze wedstrijd met ons mee te beleven, aanvang 14.00 uur op Sportpark Gerner.