SV Dalfsen wint negende wedstrijd op rij!

Vanwege de overvloedige regenval moest uitgeweken worden naar het kunstgras op Sportpark Gerner. Dalfsen startte verrassend met Chiel Huisjes in de spits en Maarten Pouwels op de bank.

Middenmoter SVV’04 uit Schoonebeek toonde vanaf het beginsignaal weinig respect voor de koploper en speelde verzorgd voetbal. Goed opgezette aanvallen leidden echter niet tot een doelpun,t mede dankzij goed keeperswerk van Mark Knol. Dalfsen speelde slordig maar wist uit het niets de 1-0 te scoren in de 14e minuut, doelpuntenmaker was Luc van der Vegt. Toch bleef SVV’04 voetballend op de been, maar het wist ondanks de beste kansen maar niet te scoren.

Na rust een scherper en beter Dalfsen en het was Jeroen Kamphuis die al snel de 2-0 liet aantekenen.  Lang leek het erop dat dit ook de eindstand zou worden maar diep in de tweede helft wist Dalfsen nog twee keer te scoren. In de 88e minuut door Maarten Pouwels en in de 89e minuut door Erik Koedijk. Doordat USV van CEC wist te winnen staat Dalfsen nu acht punten los van de nummer twee: VV Dalen.

Volgende week speelt Dalfsen uit tegen EMMS, wedstrijd start om 14.00 uur op Sportpark De Kei in Slagharen.