Extra kaarten beschikbaar voor bekerduel PEC Zwolle – NEC

Er zijn extra kaarten beschikbaar voor het bekerduel tussen PEC Zwolle en NEC op dinsdag 19 december. Leden van SV Dalfsen kunnen er heen voor €7,50 per kaartje. Ouders mogen ook mee, net als (jeugd)leden van ASC’62.

Aanvankelijk kon aanmelden tot afgelopen maandag, maar vanwege de overweldigende belangstelling is besloten de inschrijving een week langer open te houden. Aanmelden kan nu tot en met zondag 3 december. Geef je op door een mail te sturen naar:
activiteitencommissie@svdalfsen.nl.

De kaartjes kunnen dinsdag 19 december tussen 17.15 uur en 17.30 uur opgehaald worden in de kantine van SV Dalfsen tegen contante betaling. De wedstrijd begint om 18.30 uur.

Bus
De bus vertrekt om 17.30 uur vanaf Sportpark Gerner. Verwachte terugkomst 21.00 uur.