Voorbeschouwing SV Dalfsen 1 – VV Sleen 1

SV Dalfsen speelt komende zondag tegen VV Sleen. Middenmoter Sleen staat momenteel tiende in de 3e klasse C en wist tot nu toe 13 punten bijeen te sprokkelen uit 10 wedstrijden. Het doelsaldo is net positief met 20 doelpunten voor en slechts 18 tegen.

Na de afgelaste wedstrijd van vorige week zondag tegen HODO is het zaak voor Dalfsen om de draad weer op te pakken. Dalfsen wist vorig jaar in Sleen nog te winnen met 0-2. Van carnaval hebben beide teams geen ‘last’ dus laat de wedstrijd dit keer maar doorgaan.

Deze week was er uitgebreide belangstelling voor het Dalfser talent Maarten Pouwels. Maar liefst drie clubs hebben interesse getoond in de Dalfsenaar, naast FC Twente en PEC Zwolle heeft zich naar verluidt ook een hoofdklasser Zaterdag gemeld. Op woensdag 14 en donderdag 15 februari mag hij zijn talenten laten zien op het trainingscomplex van FC Twente in Hengelo. Zondag speelt Maarten echter nog gewoon in de roodgele kleuren van SV Dalfsen en is hij op Sportpark Gerner te bewonderen.

Ballensponsor zondagmiddag is onze Erevoorzitter Jos Ramaker uit Dalfsen. We danken Jos voor alles wat hij voor onze vereniging heeft betekend en in het bijzonder voor de wedstrijdbal van deze middag.