Voorbeschouwing SV Dalfsen 1 – FC Ulu Spor 1

SV Dalfsen kende vorige week een totale offday en verloor van het laaggeklasseerde De Gazelle 1. Hierdoor is de ploeg van trainer Jacob Grooten gezakt naar de 6e positie op de ranglijst. Met 7 punten uit 4 wedstrijden zijn dit nog altijd 7 punten meer dan tegenstander FC Ulu Spor 1 uit Zwolle. FC Ulu Spor 1 heeft deze competitie nog geen wedstrijd gewonnen en verloor achtereenvolgens van Holten, Be Quick Zutphen en ABS. Al met al een mooie wedstrijd voor Dalfsen om de draad weer op te pakken met als doel de aansluiting te hervinden met de top-3.

Binnen de vereniging gonst het momenteel van de activiteiten. De Grote Clubactie is van start gegaan en coördinatrice Karla Noordman heeft haar best gedaan om alle lotenboekjes aan de man te brengen. Mocht u een lotenverkoper aan de deur krijgen, schroom dan niet om een lot van SV Dalfsen te kopen. Komende donderdag organiseert SV Dalfsen in samenwerking met ASC’62 en SV Nieuwleusen een sponsoravond bij ‘t Asje. FC Twente-trainer Rene Hake en Rene Eijkelkamp zullen garant staan voor een gezellig evenement, alle sponsors zijn van harte welkom. Verder brengen we op 16 oktober we als vereniging een bezoek aan de eredivisie wedstrijd FC Twente – PEC Zwolle, een mooie gelegenheid om hier in gezamenlijkheid naar te kijken. Geef u op via de website of via de brievenbus in de kantine.

De wedstrijdbal van zondagmiddag wordt gesponsord door onze Erevoorzitter Jos Ramaker. We danken Jos voor zijn bijdrage aan de vereniging en wensen u allen een mooie wedstrijd toe.

Bestuur SV Dalfsen

ulu-thuis