Reis met SV Dalfsen mee naar FC Twente – PEC Zwolle

Wil jij FC Twente – PEC Zwolle live in het stadion beleven? Dat kan! FC Twente heeft speciaal voor alle leden, (groot)ouders, sponsors en supporters van SV Dalfsen een vak in De Grolsch Veste gereserveerd. Jij kunt er samen met je clubgenoten bij zijn op zondag 16 oktober.

SV Dalfsen organiseert op de wedstrijddag een busreis naar Enschede. Voor slechts €20,00 heb jij een plekje in deze bus én een toegangskaart voor de wedstrijd. Je kunt er ook voor kiezen om op eigen vervoer naar Enschede te gaan, dan betaal je €15,00. Maar in de bus is het natuurlijk veel gezelliger!

Voor een klein bedrag beleef je dus een fantastische voetbalmiddag in De Grolsch Veste. En door je aan te melden sponsor je ook nog eens SV Dalfsen! Per aanmelding gaat er €2,00 in de clubkas en per tien aanmeldingen ontvangt de vereniging een prachtige Derbystar Voetbal.

Aanmelden
Aanmelden voor FC Twente – PEC Zwolle kan digitaal door het formulier hieronder in te vullen of een mail te sturen naar sponsoring@svdalfsen.nl. Vermeld daarbij of je met de bus mee wilt, of op eigen vervoer gaat! Daarnaast is het mogelijk om je op te geven via het papieren formulier. De leden van SV Dalfsen ontvangen deze via hun leider. In de kantine staat een brievenbus waar het papieren formulier ingeleverd kan worden. Aanmelden kan tot donderdag 13 oktober.

Betalen kan alleen contant. De mensen die met de busreis meegaan kunnen het bedrag voldoen op de wedstrijddag, op het moment dat ze de bus instappen. Wie op eigen vervoer gaat betaalt op het moment dat hij/zij de kaarten ophaalt. Dat gebeurt in de dagen voorafgaand aan FC Twente – PEC Zwolle in overleg met Dirk Mosterman.

Win kaarten!
SV Dalfsen mag twee kaarten voor de busreis weggeven! Wat moet je daarvoor doen? Like SV Dalfsen op Instagram en tag hier een vriend of vriendin met wie jij naar FC Twente – PEC Zwolle wilt. Op dinsdag 4 oktober wordt bekend wie de winnaar is van de kaarten!

Onder alle inschrijvingen voor de busreis naar FC Twente – PEC Zwolle vindt ook nog een verloting plaats. Iedereen die met SV Dalfsen meereist maakt namelijk kans om met zijn hele voetbalteam naar FC Twente – Ajax te gaan, op zondag 11 december. Twijfel dus niet langer en reserveer snel jouw kaarten voor FC Twente – PEC Zwolle!

Programma zondag 16 oktober

10.15 uur Verzamelen op Sportpark Gerner
10.30 uur Vertrek bus
12.30 uur Aftrap FC Twente – PEC Zwolle
16.30 uur Terugkomst op Sportpark Gerner
Opgaveformulier
voornaam en achternaam
dd-mm-yyyy

Heb je nog vragen over het bezoek van SV Dalfsen aan de wedstrijd FC Twente – PEC Zwolle? Kijk dan op www.fctwente.nl/svdalfsen of neem contact op met Dirk Mosterman via sponsoring@svdalfsen.nl.

poster