SV Dalfsen treft VV Diepenveen in volgende ronde bekertoernooi

In de eerste knock-outronde van het toernooi om de districtsbeker neemt SV Dalfsen het op tegen VV Diepenveen. De wedstrijd vindt plaats op dinsdagavond 17 oktober (20.15u) op Sportpark De Zunnebargh in Diepenveen.

VV Diepenveen speelt dit seizoen in de vierde klasse, nadat het vorig jaar degradeerde uit de derde klasse. De ploeg begon de competitie afgelopen weekend met een 0-0 gelijkspel tegen CCW’16. In de poulefase van de beker boekte Diepenveen drie overwinningen. Achtereenvolgens Wesepe (5-1), Lettele (4-0) en Overwetering (3-1) moesten eraan geloven.

In het seizoen 2016/2017 troffen Dalfsen en Diepenveen elkaar voor het laatst in competitieverband. Op Sportpark Gerner won Dalfsen destijds met 2-1, de uitwedstrijd leverde een 3-0 overwinning op. Dat seizoen kroonde SV Dalfsen zich tot kampioen van de 4e klasse H.

De elftalfoto voorafgaand aan Dalfsen – Diepenveen (5 februari 2017):