SV Dalfsen speelt uitwedstrijd tegen Stevo uit Geesteren

Komende zondag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd tegen Stevo uit Geesteren. Stevo is een ‘oude’ bekende van Dalfsen want in het seizoen 2021-2022 speelden beide ploegen in de eerste klasse E. Zowel de thuis- als de uitwedstrijd werd destijds door Dalfsen verloren maar uiteindelijk is Stevo dat seizoen gedegradeerd en bleef Dalfsen in de eerste klasse.

Na een jaartje tweede klasse is Stevo dus weer gepromoveerd naar de eerste klasse, zowaar een knappe prestatie. In de beker heeft Stevo ook prima gepresteerd, in een poule van vier team eindigde het team uit Geesteren op een knappe tweede plaats en plaatste zich dus, net als Dalfsen, voor de tweede ronde.

Dalfsen heeft in de competitie inmiddels het eerste puntje binnen, Stevo daarentegen heeft nog geen wedstrijd in de competitie gespeeld en staat dus op 0 punten uit 0 wedstrijden. Voor Dalfsen is het zaak om zondag een punt of zelfs drie punten aan het totaal toe te voegen om de huidige positie in de middenmoot te handhaven.

De wedstrijd op Sportpark De Peuverweide in Geesteren start om 14.00 uur.