Dalfser VoetbalQuiz op 20 november!

UPDATE: Vanwege nieuwe coronamaatregelen is de Dalfser VoetbalQuiz wederom afgelast.

De eerste SV Dalfsen-activiteit sinds corona komt eraan! Op zaterdag 20 november wordt de vierde editie van de Dalfser VoetbalQuiz gehouden. Plaats van handeling is de kantine van SV Dalfsen op Sportpark Gerner. De inschrijving is geopend!

De kantine is op 20 november geopend vanaf 19.00 uur, waarna de VoetbalQuiz start om 19.30 uur. Deelname is voor alle leeftijden en is dit keer gratis voor zowel leden als niet-leden van SV Dalfsen. Presentator Tom Wildvank vuurt in totaal 100 vragen af op de deelnemers, verdeeld over 8 categorieën.

Het is de eerste activiteit van SV Dalfsen sinds de lockdowns. De organisatie van de VoetbalQuiz en de activiteitencommissie staan te trappelen om weer voor reuring te zorgen in en rondom de kantine. Veel leden ongetwijfeld ook.

Tegelijkertijd is alles nog niet zoals het ooit was: deelnemen kan alleen op vertoon van een geldige QR-code. Hierop wordt gecontroleerd aan de ingang. Meedoen kan individueel, of in teams van 2, 3 of 4 personen.

Hall of fame:
2015: Team Herman
2016:
2017: Die antwoord ga ik niet bevragen
2018: Die antwoord ga ik niet bevragen
2019:
2020:
2021: ???

Aanmelden
Aanmelden voor de Dalfser VoetbalQuiz kan via onderstaand formulier of via pr@svdalfsen.nl. Dit emailadres is ook bereikbaar voor meer informatie.

Voetbalquiz 2021