Vijf nieuwe Leden van Verdienste benoemd

SV Dalfsen heeft maandagmiddag maar liefst vijf leden benoemd tot Lid van Verdienste. Vanwege de coronaperiode konden er lange tijd geen festiviteiten plaatsvinden, dus er was ook op dit gebied een inhaalslag te maken. De volgende leden werden onderscheiden voor hun inzet voor de vereniging:

• Jos Meulhof is sinds jaar en dag een stille kracht binnen de vereniging. Jos faciliteert! Kleding en materialen worden door hem verzorgd en ook binnen de kantinecommissie is Jos van grote waarde voor SV Dalfsen.
  • Als secretaris van SV Dalfsen was Gerriët Schutte een echte duizendpoot. Notuleren, zaalvoetbal, lief en leed, het 75-jarig jubileum, verlotingen, niets was Gerriët te veel. Daarnaast heeft ze een belangrijke bijdrage geleverd aan het vernieuwen van de kantine.
  • Alfred Beumer is een rasechte SVD’er in hart en nieren. Hij speelde jarenlang in het eerste elftal en later in de veteranen. Altijd bereid om zich in te zetten voor de vereniging en de afgelopen jaren betrokken bij de opzet van het 7×7-voetbal op de vrijdagavonden.
  • Jarenlang heeft Coen Duijndam zich als leider van het vijfde elftal ingezet voor de vereniging. Hij maakte zich verdienstelijk op een gedreven manier, was een bindende factor en toonde zich een organisator in hart en nieren.
  • Wim van der Vegt heeft er in zijn periode als bestuurslid voetbalzaken eraan bijgedragen dat het voetbal bij SV Dalfsen weer op de kaart is gezet. De verbinding zoeken, oplossingsgericht zijn en goede communicatie zijn hierbij zijn sterke eigenschappen geweest. Daarnaast stond hij aan de basis van de gezamenlijke jeugdafdeling FC Dalfsen.