Uitnodiging: Jubileumweekend SV Dalfsen 80 jaar

Beste leden, sponsoren en supporters van SV Dalfsen,

Op 1 september 2022 bestaat SV Dalfsen tachtig jaar. Dit jubileum gaan we in het eerste weekend van september uitgebreid vieren. Jullie zijn van harte welkom om het jubileumprogramma mee te beleven op Sportpark Gerner!

De jubileumcommissie bestaat uit de activiteitencommissie (Claudia Kamphuis, Michel Lucas, Stefan Jansen of Lorkeers, Robert Diepman), een afvaardiging van de kantinecommissie (Tom Bartels, Gerben Bekedam), twee aspirant-leden van de activiteitencommissie (Sam van den Anker, Romke Brasjen) en een afvaardiging van het bestuur (Pascal Maats, Steve Oosterkamp). Deze enthousiaste groep heeft de afgelopen maanden gewerkt aan een gevarieerd jubileumprogramma:

Vrijdag 2 september
20.00 uur: Ontvangst in de kantine

20.30 uur: Opening
21.00 uur: Reis door het verleden aan de hand van Petje Op Petje Af Quiz

22.00 uur: Muziek, hapje, drankje

Op vrijdag 2 september is de kantine van SV Dalfsen het decor voor een reis door de clubhistorie. Deze reis zal gemaakt worden aan de hand van een Petje Op Petje Af Quiz. De presentatie is in handen van Tom Wildvank en René Eijkelkamp. Opgeven is niet nodig.

Zaterdag 3 september
13.00 uur: Jeugdactiviteiten (o.a. springkussen, snelheidsmeter)

14.00 uur: Reünie oud-leden
15.00 uur: Bekerwedstrijd SVI 1 – Dalfsen 1
18.00 uur: Buffet
20.00 uur: Feestavond met DJ en zanger

Zaterdag 3 september wordt in de kantine van SV Dalfsen een reünie georganiseerd voor oud-leden. De reünie begint deze zaterdagmiddag om 14.00 uur. Aanmelden hiervoor kan via Bennie Offenberg: b.offenberg@home.nl. Het eerste elftal speelt deze middag in Zwolle de bekerwedstrijd tegen SVI. Na terugkomst, rond 18.00 uur, kunnen alle leden en supporters (tegen een schappelijke jubileumprijs) genieten van een heerlijk buffet. Op de tv-schermen in de kantine worden deze zaterdag achtereenvolgens de eredivisiewedstrijden van Ajax, PSV en Feyenoord uitgezonden. Dit alles loopt moeiteloos over in de feestavond, inclusief zanger en DJ.

Zondag 4 september
11.00 uur: Clinic Walking Football
11.00 uur: Super Sunday
13.00 uur: Lunch

14.00 uur: Jubileumwedstrijd Oud-Dalfsen 1
15.30 uur: Muziek
16.00 uur: Rad van Avontuur
16.30 uur: Hapje, drankje
19.00 uur: Afsluiting

Op zondag 4 september wordt ’s ochtends een clinic walking football gehouden. Een ideaal moment om eens kennis te maken met deze opkomende variant van het voetbalspel. Na de lunch is Sportpark Gerner het decor voor een bijzondere voetbalwedstrijd. Een fraaie selectie van voormalig eerste elftalspelers van SV Dalfsen bindt de voetbalschoenen nog eens onder tijdens de jubileumwedstrijd. Om 14.00 uur fluit scheidsrechter Nico Klumper voor het begin van deze wedstrijd. Na afloop zal het gezellig zijn in de kantine en wordt onder meer het Rad van Avontuur gespeeld. Mis het niet en zorg dat je erbij bent deze zondagmiddag op Sportpark Gerner.

Graag tot ziens op 2, 3 en 4 september!