Trainingen weer van start: kom voetballen bij SV Dalfsen!

Het seizoen 2021/2022 is begonnen en we hopen met z’n allen dat het eindelijk weer een normaal voetbalseizoen wordt. De selectie-elftallen Dalfsen 1 en 2 zijn al enige tijd bezig, net als de jeugdteams. Binnenkort gaan ook de trainingen voor de lagere senioren weer van start.

Deze trainingen voor de seniorenteams vinden plaats op woensdagavond van 20.00 uur tot 21.30 uur en staan onder leiding van trainer Nico Kroes. Alle senioren, van Dalfsen 3 tot en met de veteranen, zijn hierbij welkom, net als de leden met een ambulante spelerspas. Maar ook als je niet lid bent, en gewoon eens een balletje wilt meetrappen, ben je van harte welkom. Kom op woensdagavond naar Sportpark Gerner en doe gezellig mee!

Eerste trainingsavond: woensdag 16 september, 20.00 uur.

7×7-voetbal
Naast het reguliere 11-tegen-11-voetbal zijn er nog allerlei mogelijkheden om mee te doen bij SV Dalfsen. Zo doen er dit seizoen maar liefst drie SVD-teams mee met 7×7-voetbal op de vrijdagavond. Dit toernooi, met meerdere speeldagen verdeeld over het seizoen, wordt georganiseerd in samenwerking met een aantal verenigingen uit de buurt. Gezelligheid staat voorop en de afsluitende feestavond vindt dit jaar plaats in de kantine van SV Dalfsen!

Walking Football
Ook op de donderdagochtend rolt de bal op Sportpark Gerner. Dan komt de Walking Football-groep namelijk in actie. Hierbij wordt gespeeld met aangepaste regels, die ervoor zorgen dat voetballiefhebbers van alle leeftijden het spelletje actief kunnen blijven spelen. Zo mag de bal alleen laag gespeeld worden en is rennen niet toegestaan. De Walking Football-groep komt in actie op de donderdagochtenden om 10.30 uur. Belangstellenden zijn van harte welkom om eens aan te sluiten.

Zaalvoetbal
Ten slotte biedt SV Dalfsen ook de mogelijkheid om zaalvoetbal te spelen. Dit jaar komen twee herenteams en één damesteam uit in competitieverband. Zaalvoetbal is zowel interessant voor beginnende voetballers als uitstromende veldvoetballers. Lekker warm in de Trefkoele, geen kuilen of dikke graspollen in de mat, en amper fysiek contact.

Kom gerust eens kijken bij SV Dalfsen! Sluit aan bij een van de trainingen of bekijk de mogelijkheden voor een lidmaatschap. Neem voor meer informatie contact op met Sjoerd Klarenbeek, bestuurslid voetbalzaken, via tcsenioren@svdalfsen.nl.

Bekijk alles over onze jeugdafdeling op www.fcdalfsen.nl.