Jubileumjaar 2017 in 100 foto’s | Deel 1

De laatste dagen van het jaar staan in het teken van terugblikken. En we hebben bij SV Dalfsen het nodige om op terug te blikken. Aan de hand van 100 foto’s gaan we terug naar een reeks hoogtepunten die het jubileumjaar 2017 te bieden had. Vandaag deel 1.

1. De Nieuwjaarsreceptie op zondag 8 januari wordt bijzonder goed bezocht. Interim-voorzitter Dirk Mosterman wenst alle SVD’ers het beste, waarna de jubileumcommissie een aantal primeurs in petto heeft.

2. Het jubileummagazine ‘SV Dalfsen 75 jaar’ wordt gepresenteerd. (Nieuwjaarsrepectie)

3. Toenmalig wethouder Maurits von Martels, inmiddels Tweede Kamerlid, ontvangt het eerste exemplaar uit handen van auteurs Tom Wildvank en Steve Oosterkamp. (Nieuwjaarsrepectie)

4. Lancering ‘De Vrienden van Dalfsen’. Leden hiervan betalen €75,00 per jaar als extra ondersteuning voor de vereniging. Eind 2017 zijn er zo’n honderd aanmeldingen. (Nieuwjaarsrepectie)

5. De jubileumcommissie presenteert het jubileumlogo. (Nieuwjaarsrepectie)