SV Dalfsen wederom met lege handen

Voor Dalfsen stond de uitwedstrijd tegen Rolder Boys op het programma. De omstandigheden waren perfect voor een mooie pot voetbal en Dalfsen startte dan ook voortvarend aan de wedstrijd. Voetballend was Dalfsen de bovenliggende partij en combineerde er lustig op los. Achterin stond de verdediging als een huis mede ook omdat Koen Sloot zijn rentree maakte.

Na een mooie combinatie wist Daan van der Vegt te scoren via een assist van Vince van den Anker. Maar even later volgde een foutje van Luc van der Vegt en wist Rolder Boys op gelijke hoogte te komen. Hierna was Dalfsen even de weg kwijt en mocht het blij zijn dat de rust met 1-1 werd bereikt.

Direct na rust wist Rolder Boys weer te scoren zodat Dalfsen andermaal in de achtervolging moest. Met veel inzet en moeite wist Dalfsen de score weer gelijk te trekken, Sam van den Anker was de doelpuntenmaker en dat nog wel op zijn verjaardag. Dalfsen kwam beter in de wedstrijd en voerde de druk op maar het was Rolder Boys dat uit een corner wist te scoren, 2-3.

Helemaal in de slotfase gooide Dalfsen alles op alles om de gelijkmaker te forceren. Zelfs doelman Mark Knol ging mee naar voren maar Rolder Boys maakte van de ruimte gebruik en wist met een snelle counter de wedstrijd definitief naar zich toe te trekken, 2-4. Dalfsen speelt volgende week zondag een thuiswedstrijd tegen Roden, aanvang 14.00 uur.