SV Dalfsen krijgt VV Roden op bezoek

Komend weekend staat alweer de vierde wedstrijd van deze competitie op het programma, Dalfsen krijgt de voetbalvereniging Roden op bezoek. De ploeg uit het gelijknamige dorp gelegen in het noorden van Drenthe moet maar liefst 95 kilometer afleggen om in Dalfsen te mogen voetballen.

Roden staat na drie wedstrijden met 1 punt op de 10e plaats, er werd gelijkgespeeld tegen Rolder Boys en verloren van NEO en Jubbega. Dalfsen vinden we nog iets lager terug op de ranglijst met 0 punten uit 3 wedstrijden.

Het positieve verhaal is dat Dalfsen in alle wedstrijden voetballend mee kon komen en kansen heeft gecreëerd. Diverse keren kwam de ploeg van Marcel Smid op voorspong maar het lukt nog niet om verdedigend niets weg te geven. Zondag krijgt het team wederom een kans om te laten zien dat het ook kan winnen.

Ballensponsor van de wedstrijd is Kapperij “De Penninckhof” uit Dalfsen. Wij danken Danielle Penninckhof en haar team voor de bijdrage aan onze vereniging en wensen haar nog veel plezier toe met haar mooie bedrijf.

De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur en u bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.