Enquête toekomst voetbal in Dalfsen verlengd!

De enquête naar de toekomst van de voetbalsport in Dalfsen is verlengd tot en met 16 oktober. De reactie op de enquête is heel behoorlijk maar met name de deelname van onze jeugdleden blijft achter.

Daarom de oproep aan onze jeugdleden om deze enquête in te vullen, uiteraard mag je je ouders vragen hierbij mee te helpen. Een link naar de enquête is via Sportlink verstuurd naar alle leden.

De Onderzoekscommissie hoopt op een grote respons en dat iedereen laat weten hoe hij of zij over de toekomst van de voetbalsport in Dalfsen denkt. De enquête wordt anoniem verwerkt. Mocht je toch problemen ondervinden of het niet helemaal duidelijk zijn stuur dan een mailtje naar info@toekomstvoetbalindalfsen.nl.