SV Dalfsen pakt volle drie punten tegen WVV

Voor het eerst in de eerste klasse F wist SV Dalfsen te winnen, de volle drie punten werden meegenomen uit het hoge noorden. Op papier was het zeker geen makkelijke wedstrijd; WVV op een 3e plaats, SV Dalfsen op een 12e plaats en nog geen uitoverwinning voor Dalfsen dit seizoen.

Echter op het veld waren de verschillen niet te zien. Sterker, Dalfsen kwam goed uit de startblokken en wist in de 19e minuut de 0-1 te scoren, doelpuntenmaker: Daan van der Vegt. Drie minuten later lag de 0-2 er al in, dit keer door Joren Rietman. Toen de rust werd bereikt met een 0-2 tussenstand dacht heel meegereisd Dalfsen voorzichtig aan een mooie middag.

WVV dacht hier anders over en scoorde in de 66e minuut de aansluitingstreffer; 1-2. Toen in de 80e minuut de gelijkmaker viel was de overwinning voor Dalfsen weer ver weg. Dalfsen bleef het proberen en scoorde in de 91e minuut de winnende 2-3 op naam van Joren Rietman.

Met deze overwinning stijgt Dalfsen met stip naar de 10e plaats en nestelt zich lekker in de middenmoot. Volgende week speelt Dalfsen wederom een uitwedstrijd, dan tegen Noordster uit Oude Pekela, aanvang 14.00 uur.

Meer foto’s bekijk je hier en hier.