Voorbeschouwing WVV – SV Dalfsen

Aanstaande zondag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd in het hoge noorden. WVV uit Winschoten is de tegenstander en dit is maar liefst een enkele reis van 117 kilometer!

WVV staat op een keurige 3e plaats met 7 punten uit 4 wedstrijden, vorige week werd overigens nog verloren van VV Heerenveen. Dalfsen sprokkelt haar puntjes in de thuiswedstrijden bij elkaar en staat op de 12e plaats net voor FVC Leeuwarden en GAVC Grou. Voor Dalfsen een unieke mogelijkheid om ook eens een uitwedstrijd te winnen.

De wedstrijd start om 14.00 uur en er vertrekt weer een bus vanaf Sportpark Gerner (vertrek 11.30 uur). Na afloop van de wedstrijd wordt Grand Café Het Oude Station aangedaan voor een hapje en een drankje.