Voorbeschouwing VV Noordster – SV Dalfsen

SV Dalfsen speelt zondag wederom een uitwedstrijd en reist ook dit keer naar het hoge noorden. In het Groningse Oude Pekela is de 100-jarige VV Noordster gastheer voor het duel tussen de nummer 10 (Dalfsen) en de nummer 11 (Noordster) van de eerste klasse F.

Noordster speelde tot nu toe 4 punten bij elkaar; gewonnen werd er van SC Stadspark, gelijkgespeeld tegen GAVC en verloren van FVC en SWZ Bozo Sneek. Dalfsen deed het iets beter en behaalde 5 punten uit de tot nu toe gespeelde wedstrijden. Met name de winst vorige week tegen WVV deed het team van Jacob Groten goed en met veel zelfvertrouwen wordt dan ook afgereisd naar Oude Pekela.

Vanaf Sportpark Gerner vertrekt om 11.30 uur een bus en er is nog ruimte voor enkele supporters.