SV Dalfsen op bezoek bij SVBO in Emmen

Komende zondag speelt SV Dalfsen een uitwedstrijd tegen Sport Vereniging Barger Oosterveld (SVBO) uit Emmen.

Met nog drie wedstrijden te gaan breekt een beslissende fase aan in de eerste klasse E. De komende weken wordt duidelijk wie kampioen wordt, wie degradeert en wie nacompetitie speelt. Voor Dalfsen is het zaak om nog een paar punten te pakken, de 9e plaats is veilig en de ploeg van Marcel Smid staat momenteel 10e.

De vorige wedstrijd tegen SVBO op Sportpark Gerner werd overigens met maar liefst 4-1 gewonnen door Dalfsen. Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst en zondag zal Dalfsen weer 100% moeten geven om een goed resultaat te behalen. De wedstrijd op Sportpark SVBO aan de Parkstraat in Emmen begint om 14.00 uur.