SV Dalfsen naar Stad Groningen voor duel tegen GVAV Rapiditas

Komende zondag speelt Dalfsen een uitwedstrijd in het hoge noorden, GVAV Rapiditas uit Stad Groningen is de tegenstander.

In november 2022 werd er nog met 2-2 gelijk gespeeld tegen de noordelingen die het met een voorlopige 4e plaats prima doen in de eerste klasse E. Overigens werden de meeste punten door GVAV in het afgelopen kalenderjaar behaald, in 2023 werd in acht wedstrijden nog maar één keer gewonnen (thuis tegen Rolder Boys).

Dalfsen had vorige week een slag kunnen slaan in de thuiswedstrijd tegen VV Emmen. Maar op notabene Super Sunday werd er verloren en hiermee is Dalfsen nog niet uit de gevarenzone. Zaak dus om te winnen van de Groningers, de wedstrijd op Sportpark Kardinge start om 14.00 uur.