SV Dalfsen komende zondag tegen MASV uit Arnhem

De spelersbus van SV Dalfsen vertrekt zondag voor een reis naar Arnhem. Tegenover het Gelredome liggen de velden van volksclub MASV.

De Arnhemmers kenden een moeilijke start van het seizoen en stonden tot aan de kerst nog in de gevarenzone. In de winterstop is er echter behoorlijk ingekocht en met de vele versterkingen staat MASV inmiddels op een veilige 8e plaats. Ook voor volgend seizoen is het winkelwagentje alweer lekker gevuld met spelers die op niveau gevoetbald hebben. Dalfsen doet het echter met eigen spelers en vecht momenteel voor elke punt.

Het vorige duel werd met een 2-2 stand afgesloten en daar mocht het team van Jacob Grooten tevreden mee zijn. Gaat het Dalfsen weer lukken om een puntje van de Arnhemmers af te snoepen, zondag zullen we het weten. De wedstrijd op Sportpark Malburgen-West start om 14.00 uur.