SV Dalfsen hervat competitie na korte winterstop

Na een korte winteronderbreking hervat SV Dalfsen de competitie met een thuiswedstrijd tegen VV Diepenveen. Met 14 punten uit evenveel wedstrijden staat VV Diepenveen in de middenmoot. Vorige week werd de thuiswedstrijd tegen De Gazelle met 1-3 verloren, waardoor de ploeg van trainer Ralph Mens nog maar net boven de degradatiezone staat. SV Dalfsen daarentegen draait momenteel goed, de laatste 12 wedstrijden (inclusief oefen) werden gewonnen. Het team van Jacob Grooten begint dan ook met veel vertrouwen aan de wedstrijd.

De ranglijst wordt momenteel aangevoerd door VV Broekland dat met 37 punten uit 14 wedstrijden buitengewoon goed presteert. SV Dalfsen volgt met 34 punten uit 13 wedstrijden, slechts 1 wedstrijd werd verloren (De Gazelle) en 1 wedstrijd (VV Broekland) werd gelijkgespeeld. Volgende week wordt de kraker in de vierde klasse H ; VV Broekland – SV Dalfsen gespeeld. Ondanks dat de competitie nog wel even duurt mag dit toch wel gezien worden als een sleutelduel. Wij hopen dan ook dat er vele Dalfsenaren af zullen reizen naar Broekland om dit duel te zien en het team aan te moedigen.

Wij willen u graag nog even wijzen op de extra ledenvergadering van woensdag 15 februari aanstaande. Op de agenda staan twee belangrijke onderwerpen waarover door de leden gestemd kan worden. De bouw van een tribune langs het hoofdveld op Sportpark Gerner en de voordracht van Steve Oosterkamp tot bestuurslid PR en Communicatie. U bent van harte welkom om deze extra ledenvergadering bij te wonen en uw stem te laten gelden.

Bestuur SV Dalfsen