SV Dalfsen doet mee aan Vul de Kas-actie van Jumbo Kamphuis

SV Dalfsen doet mee aan de Vul de Kas-actie van Jumbo Kamphuis. Zoals bekend is Jumbo Dalfsen al jaren een trouwe sponsor van onze vereniging.

De actie werkt als volgt: Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je een unieke code die 10 cent vertegenwoordigt. Je kunt deze code toekennen aan een van de deelnemende verenigingen en direct kans maken op een boodschappenpakket via www.vuldekas.nl/jumbokamphuis

Je kunt ook de voucher met code in een postbus deponeren die in de winkel staat. SV Dalfsen heeft postbus 18. Hoe meer vouchers via de website of in de postbus, hoe meer geld aan onze vereniging wordt toegekend.

De actie eindigt op dinsdag 17 december om 23.59 uur. Doneer dus je voucher met code aan SV Dalfsen!