Zondag 29 september: Super Sunday + BBQ!

Zondag 29 september is het Super Sunday bij SV Dalfsen. De zeven seniorenteams spelen allemaal thuis! Na afloop van de wedstrijd van Dalfsen 1 is er een barbecue voor alle leden en supporters, georganiseerd door de selectie van Dalfsen 1. Ook is er een optreden van zanger Wesley Wolters.

De bal gaat deze zondag al rollen om 10.30 uur, als Dalfsen 4 het opneemt tegen Wijhe’92 en de veteranen aftrappen tegen Noord Veluwe Boys. Later die ochtend spelen het tweede en het derde hun wedstrijden tegen respectievelijk Lemelerveld en ZAC. Dalfsen 5 neemt het vervolgens op tegen Heino, terwijl Ulu Spor de tegenstander is van Dalfsen 6.

Topaffiche van de dag is de wedstrijd van Dalfsen 1 tegen VV Heerenveen. Voor het eerst in de clubhistorie speelt SV Dalfsen een thuiswedstrijd in de eerste klasse.

Barbecue door Dalfsen 1
Het eerste elftal van SV Dalfsen is de laatste jaren als een komeet omhoog geschoten, met drie kampioenschappen op rij. Het is het resultaat van een talentvolle selectie die hier keihard voor gewerkt heeft. Daarbij was de steun vanuit de club én de vele supporters echter onmisbaar.

Als waardering voor deze trouwe support, heeft de spelersgroep van Dalfsen 1 het initiatief genomen om iets terug te doen: het organiseren van een barbecue. Met dank aan Auberge ’t Asje is dit gelukt. Daarnaast staat er een optreden van zanger Wesley Wolters op het programma.

Alle leden en supporters zijn van harte welkom om op zondag 29 september de Super Sunday mee te beleven!