Voorbeschouwing | SV Dalfsen – VV Heerenveen

Komende zondag speelt SV Dalfsen haar eerste thuiswedstrijd in de eerste klasse F. Tegenstander is Voetbal Vereniging Heerenveen uit de gelijknamige Friese stad.

De Friezen kwamen vorige week goed uit de startblokken met een keurige 4-2 overwinning op Gomos. Dalfsen deed het iets minder en verloor van Vlugheid en Kracht Westerbork. Maar komende zondag is alles anders, Dalfsen speelt thuis en er is sprake van een Super Sunday op Sportpark Gerner. Alle seniorenteams van SV Dalfsen spelen thuis en daarom is er het een en ander rondom deze wedstrijden georganiseerd. Na afloop van de wedstrijd is er een barbecue welke mede mogelijk is gemaakt door Auberge ’t Asje en vindt er een optreden plaats van volkszanger Wesley Wolters.

Ballensponsor van de wedstrijd is Jopie’s Groene Wereld uit Dalfsen. Wij danken Joop Bekedam voor zijn bijdrage aan de vereniging en wensen hem veel succes toe met zijn Groene Team.