SV Dalfsen dankt haar vrijwilligers

Vrijdagavond werden de vrijwilligers van SV Dalfsen in het zonnetje gezet.

Bij binnenkomst was er koffie met een petit fours voorzien van SVD logo. Nadat iedereen gesetteld was nam voorzitter Dirk Mosterman het woord en opende de avond.

SV Dalfsen kent twee medewerkers met een arbeidscontract, alle overige werkzaamheden worden door vrijwilligers uitgevoerd. Iedereen binnen SV Dalfsen doet dus wel iets en zonder vrijwilligers was er geen club. Als blijk van waardering worden de vrijwilligers af en toe bedankt in de vorm van een gezellige avond. Een groot applaus viel de aanwezige vrijwilligers vervolgens ten deel.

Hierna nam de activiteitencommissie het over en had een bingo met mooie prijzen georganiseerd. Er werd fanatiek gespeeld en menig vrijwilliger ging met een mooie prijs naar huis. Ondertussen was er een hapje en een drankje en rond middernacht gingen de meesten tevreden huiswaarts.