SV Dalfsen 1 hervat competitie met thuiswedstrijd tegen MASV

Sinds 28 november werd er niet meer gevoetbald in de eerste klasse E, maar komende zondag wordt de competitie weer hervat. De afgelopen weken werd er al driftig geoefend met als doel om weer wedstrijdfit te worden. Of dit gelukt is zal komende zondag blijken tijdens het thuisduel met MASV uit Arnhem.

Voor beide ploegen is dit gelijk een belangrijke wedstrijd want Dalfsen staat op een 12e plaats met 6 punten uit 8 wedstrijden en MASC 2 plekken lager met 4 punten uit 6 wedstrijden. De wedstrijd tegen MASV zou overigens als twee keer eerder gespeeld worden, maar steeds gooide corona roet in het eten. Bij winst kan Dalfsen enige afstand nemen van de Arnhemmers en de aansluiting met de middenmoot herstellen.

MASV staat overigens voor Midden Arnhemse Sport Vereniging en is in 1933 opgericht. De thuiswedstrijden speelt de ploeg op Sportpark Malburgen, precies tegenover het Gelredome stadion van Vitesse. De club speelt zowel op zaterdag alsook op de zondag.

Ballensponsor is onze trouwe supporter Evert Bottema uit Dalfsen. Al jaren is Evert trouwe supporter van onze eerste selectie en ook hij zal ongetwijfeld de voetbal hebben gemist. Ook u bent van harte welkom om de wedstrijd komende zondag te bezoeken, maar neem alstublieft de geldende Corona maatregelen in acht.