Prijsuitreiking Clubfund actie Albert Heijn Dalfsen

Afgelopen weekend zijn in een goedgevuld clubgebouw van SV Dalfsen de prijzen uitgereikt van de Clubfundactie van Albert Heijn Dalfsen. Uit handen van Albert Huisjes ontvingen SV Dalfsen Voetbal, SV Dalfsen Handbal en ASC’62 Voetbal een cheque met een waarde van respectievelijk: € 567,88, € 1.156,19 en € 1.850,94! De succesvol verlopen actie kende uiteindelijk drie winnaars, ten eerste konden de klanten van Albert Heijn Dalfsen sparen voor speciale gratis clubartikelen waar veelvuldig gebruik van gemaakt is. Ten tweede leverde de actie voor de deelnemende verenigingen een leuk bijdrage op en ten derde bood de actie een onderscheidend vermogen op voor Albert Heijn Dalfsen ten opzichte van de andere supermarkten in Dalfsen. Daarnaast kregen de topverkopers van de deelnemende verenigingen diverse prijzen uitgereikt zoals onder andere een snackpakket bij de Kwalitatia in Dalfsen, een Plinq pakket of kaartjes voor een wedstrijd van PEC Zwolle. Zowel de deelnemende verenigingen als ook Albert Heijn Dalfsen kijken tevreden terug op de actie en sluiten niet uit dat deze in de toekomst nog een vervolg krijgt.