Maarten Pouwels op dreef bij Go Ahead Eagles

Maarten Pouwels is bezig met een uitstekende voorbereiding bij Go Ahead Eagles. De boomlange aanvaller maakte afgelopen zomer de overstap van Sportpark Gerner naar de Adelaarshorst. In Deventer maakte hij al indruk in de oefenduels met Terwolde (2 goals) en het Sallands streekteam (2 goals).

Afgelopen zaterdag liet Maarten het echter ook zien in de oefenwedstrijd tegen eredivisionist FC Emmen. Hij viel in bij een achterstand, maar had met een doelpunt én een assist een belangrijk aandeel in de comeback: 2-2. Over anderhalve week begint voor Go Ahead Eagles de competitie met een thuiswedstrijd tegen Jong FC Utrecht.

De prestaties van Maarten zijn niet onopgemerkt gebleven bij De Stentor. Klik op de afbeelding om te vergroten, of lees het artikel hier online.

Update 10-08:
In zijn eerste oefenduel in de Adelaarshorst heeft Maarten direct weer gescoord. Tegen Sparta maakte hij vijf minuten na zijn invalbeurt de beslissende 3-0. Na afloop wisten de media hem te vinden: