Let op: veld- en kleedkamerindeling op zondagen

De competities van onze seniorenteams staan op het punt van beginnen en met de coronamaatregelen wordt het een ander seizoen dan normaal. Een van de aanpassingen rondom wedstrijden op Sportpark Gerner is dat alle seniorenteams de beschikking krijgen over twee kleedkamers.

Door twee kleedkamers per team toe te wijzen, heeft iedereen de mogelijkheid om ook in de kleedkamers anderhalve meter afstand te houden. Zowel thuisspelende teams als uitploegen krijgen de beschikking over twee kleedkamers.

Met alleen onze eigen kleedkamers zouden we dat niet redden, maar gelukkig hebben we in overleg met buurvereniging ASC’62 goede afspraken kunnen maken. Dit betekent dat we op zondagen ook gebruik mogen maken van kleedkamers 7 tot en met 14.

Scheidsrechters kunnen gebruik maken van kleedkamers C en D, maar indien die te vol zijn, kunnen zij ook gebruik maken van kleedkamers 15 en 16. Het eerste elftal heeft dit seizoen wederom te maken met een arbitraal trio van de KNVB, voor hen zal kleedkamer A beschikbaar zijn.

Aandachtspunten voor de teams:
– Kijk elke zondag op het wedstrijdprogramma in welke kleedkamers je terecht kunt en op welk veld;
– Doe na afloop de netten omhoog en maak de kleedkamers weer netjes schoon, ook die van de tegenstander.