SV Dalfsen van start tegen AVV Columbia

Komende zondag start ook voor SV Dalfsen de competitie. De reis gaat naar Apeldoorn waar de uitwedstrijd tegen AVV Columbia op het programma staat.

Columbia kende een prima start in het bekertoernooi, waarbij alle wedstrijden werden gewonnen (Dedemsvaart, NEO en Den Ham). Met een doelsaldo van maar liefst 7 voor en slechts 1 tegen werd de volgende ronde bereikt.

Columbia is overigens vorig seizoen gepromoveerd uit de 2e klasse na een uitstekend seizoen gedraaid te hebben. Slechts 1 keer werd er toen verloren, de overige 15 wedstrijden werden gewonnen. Taak voor Dalfsen om hier verandering in te brengen en de drie punten mee naar Dalfsen te nemen.

Ook zondag gaat de selectie met SW Tours op pad, de bus vertrekt om 12.00 uur vanaf Sportpark Gerner. Er is ruimte voor supporters en of ouders om mee te rijden.