Leden SV Dalfsen stemmen unaniem in met komst tribune

SV Dalfsen zet de plannen voor het realiseren van een tribune op Sportpark Gerner voort. Woensdagavond stemden de leden unaniem in met het voorstel. Het streven is dat SV Dalfsen en ASC’62 er vanaf medio 2017 gebruik van kunnen maken.

Met de komst van een tribune krijgt Sportpark Gerner echt de uitstraling die het verdient. Bovendien biedt het de toeschouwers de mogelijkheid om comfortabel te genieten van de thuiswedstrijden van ASC’62 en SV Dalfsen, ook als de weersomstandigheden niet optimaal zijn. De bedoeling is dat de stelling gerealiseerd wordt tussen het hoofdveld en kunstgrasveld F.

Om geld in te zamelen voor het realiseren van de tribune hebben SV Dalfsen en ASC’62 zich beiden met dat doel ingeschreven voor de Rabobank Clubkascampagne. Van 1 tot en met 17 maart kunnen leden van de Rabobank Vaart en Vechtstreek stemmen op projecten van verschillende verenigingen uit de regio. In totaal is er 150.000 euro beschikbaar, wat onder de deelnemende clubs verdeeld zal worden, aan de hand van het aantal verzamelde stemmen.