Voorbeschouwing SV Dalfsen 1 – De Gazelle 1

Komende zondag wordt de competitie in de vierde klasse H hervat na een korte winteronderbreking. Op het programma staat de wedstrijd SV Dalfsen 1 – De Gazelle 1 en om verschillende redenen is dit een interessant duel. Beide ploegen spelen aantrekkelijk voetbal en presteren goed, Dalfsen staat 2e in de ranglijst en De Gazelle staat op een 5e plek. De Gazelle is verder de enige ploeg waar Dalfsen tijdens deze competitie van verloren heeft; op 25 september 2016 werd het 3-1 voor het team uit Deventer. Tijd voor revanche dus en dat zal zondag moeten gebeuren om mee te blijven spelen om de titel.

In de vierde klasse worden nog een aantal aantrekkelijke duels gespeeld; de nummer 1; Broekland gaat op bezoek bij de nummer 7; Activia en de nummer 3 (Lettele) en 4 (Holten) spelen tegen elkaar. Onderin is het ook dringen geblazen, maar liefst 3 teams staan op 11 punten en het verschil met de middenmoot is minimaal. Kortom genoeg spanning en met nog 12 duels voor de boeg kan er nog van alles gebeuren.

De ballensponsor komende zondag is een bijzondere, deze wordt namelijk aangeboden door Maurits von Martels! Als nummer 44 voor het CDA voor de Tweede Kamerverkiezingen probeert hij natuurlijk de nodige publiciteit te genereren en dat kan natuurlijk ook door het sponsoren van een wedstrijdbal. Wij wensen Maurits veel succes toe met de verkiezingen en wellicht kan hij met voldoende voorkeursstemmen zijn politieke carrière in Den Haag voortzetten.