Illustere namen maken opwachting bij afscheidswedstrijd Chiel, Vincent en Martijn

Chiel Huisjes, Vincent Jansen of Lorkeers en Martijn Huizing stoppen na dit seizoen bij het eerste elftal van SV Dalfsen. Allemaal speelden ze lange tijd voor ons vlaggenschip. Op vrijdag 7 juni krijgt het drietal een welverdiende afscheidswedstrijd op Sportpark Gerner.

De afscheidswedstrijd gaat tussen het huidige Dalfsen 1 en een team van voormalig eerste elftal-spelers, aangevuld met enkele verrassingsoptredens. Het team staat onder leiding van oud-trainer Patrick Dijkstra. De eerste helft spelen Chiel, Martijn en Vincent mee met het All Stars Team en de tweede helft met Dalfsen 1.

Bij het All Stars Team maken keepers Ralph Rientjes en Johnny Nijenhuis hun opwachting. Daarnaast binden onder andere Ronald Kooyman, Patrick Kroes, Andries Lindeboom, Alwin Lindeboom, Danny Lohuis, Ruben Middelveen, Frans Mosterman, Redmar Roelofs, Pascal Roelofs, Werner Snel en Jeroen Booijink hun kicksen onder.

De afscheidswedstrijd duurt twee keer dertig minuten. Scheidsrechter Peter Sloot fluit om 19.30 uur voor de aftrap, hij wordt geassisteerd door Niek van der Vegt en Ad Snijder. De kantine is geopend. SV Dalfsen hoopt dat de supporters vrijdag in de groten getale naar sportpark Gerner komen!