Jayden Holtman maakt overstap naar PEC Zwolle

Opnieuw maakt een talentvolle jeugdspeler de overstap van Sportpark Gerner naar de voetbalacademie van PEC Zwolle. Jayden Holtman (10) is vanaf volgend seizoen te bewonderen in het blauwwitte tenue van de Zwollenaren.

Jayden werd lid van SV Dalfsen in 2016, waar hij twee seizoenen actief was in de JO9-1 van SV Dalfsen. Daarna speelde hij nog een jaar in het groenzwart van FC Dalfsen, de nieuwe gezamenlijke jeugdafdeling van SV Dalfsen en ASC’62. Daar werkte hij afgelopen donderdag zijn laatste wedstrijd af, waarna hij een ingelijst shirt kreeg als aandenken.

“Ik wil alle trainers die ik heb gehad bij Dalfsen bedanken”, zegt Jayden op de website van FC Dalfsen. “Wim Ekkelenkamp, Ernst-jan Bongarts, Hans Peter Rhee, Aad Bakker, Leon Ruitenberg en Paul Rossier. Zij hebben mij beter laten voetballen en tips gegeven!”

In Zwolle zal Jayden een ander talent uit Dalfsen misschien nog wel eens tegenkomen. Onlangs werd namelijk bekend dat ook Danique Noordman vanaf komend seizoen haar wedstrijden speelt voor PEC Zwolle.

SV Dalfsen is trots dat opnieuw een van onze talenten deze mooie stap gaat maken. We wensen Jayden veel succes bij PEC Zwolle!