Nieuw seizoen begint met familiedag / vrijwilligersavond

Het huidige seizoen loopt op z’n einde, maar de activiteitencommissie van SV Dalfsen kan alvast aankondigen dat aan het begin van het nieuwe seizoen de familiedag / vrijwilligersavond plaatsvindt.

Op zaterdag 7 september start het programma van deze dag om 15.30 uur. Ongeveer een uur later start het jeu-de-boulestoernooi, dat gespeeld wordt met teams van twee personen. Het winnende team gaat aan de haal met een mooie prijs.

Daarnaast is er een prijs te verdienen voor het team dat zich deze dag het origineelst heeft verkleed. Let daarbij op het thema van deze editie: Frankrijk! Deelname aan het jeu-de-boulestoernooi is gratis. Deelnemers wordt verzocht, indien mogelijk, zelf ballen mee te nemen.

Na het toernooi gaat het feest verder in en rond de kantine, met onder meer een DJ.

Vacatures
Na jaren van trouwe dienst nemen drie dames afscheid van de activiteitencommissie, te weten Ellen Rietman, Monique van der Vegt en Marja Holsappel. SV Dalfsen is deze topvrijwilligers zeer dankbaar voor hun inzet.

Nu zij afzwaaien zijn er kansen voor nieuwe enthousiaste leden om in te stappen bij de activiteitencommissie. Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Stefan Jansen of Lorkeers, via 06-83356606 of activiteitencommissie@svdalfsen.nl.