Helden van vroeger in actie tijdens jubileumwedstrijd SV Dalfsen

Op zondag 4 september is Sportpark Gerner het decor voor een bijzondere voetbalwedstrijd. Een selectie van voormalig eerste elftalspelers van SV Dalfsen bindt de voetbalschoenen nog eens onder tijdens de jubileumwedstrijd.

De wedstrijd wordt gespeeld ter ere van het 80-jarig bestaan van SV Dalfsen en is onderdeel van een uitgebreid jubileumprogramma. Een mooie verzameling helden uit het verleden zal acte de présence geven. Onder anderen Anton Boerdijk, Jan Willem Bremmer, Vincent Jansen of Lorkeers, Frans Mosterman en Dennis Heitbrink laten hun kunsten nog eens zien.

Om 14.00 uur fluit scheidsrechter Nico Klumper voor het begin van deze wedstrijd. Na afloop zal het gezellig zijn in de kantine en wordt onder meer het Rad van Avontuur gespeeld. Mis het niet en zorg dat je erbij bent deze zondagmiddag op Sportpark Gerner.

Zie ook: het volledige jubileumprogramma